Mina super hästar!

Red mina två favorit fuxar igår.

Först Castro på ängen. HELT UNDERBAR! 3 dagar i rad har han varit helt underbar att rida, det måste ju vara rekord. ;)
Blir lite spänd i galoppen, men det är inte speciellt mycket. Så fort vi skaffat buss så skall jag komma igång på riktigt med hoppningen också. :)



Curt fick bara lite bus igår. Så underbar min lilla ponny!



Stina är fortfarande på seminen och vill inte bli brunstig, dumma lilla häst. Snart är det midsommar och då kan de inte ta hem sperma så då kan dom inte heller spruta igång henne nu, så hon lär få komma hem nu, för att sen åka tillbaka... Suck.

Stella har varit brunstig 3 gånger medans Stina har varit 1 gång.




Kommentarer
Postat av: Maya

Jag har lösningen, BETÄCK STELLA hehehehehehehehhehe.

2011-06-17 @ 10:39:56
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0