MayaMayaMayaMaya...

Tjejen har ju verkligen ingen koll!!

Maya om Min matchning...:
1. Det där pannbandet är fult. Ser ut som min farmors gardinupphängning ungefär.
2. Dom där stigbyglarna är fula (men framförallt inte särskilt blå/gula).
3. Det där schabraket ser konstigt ut, som om dom slant med symaskinen och det blev ett vitt streck längs hela sidan.
4. Dom där stövlarna stinker kattpiss.


Sv:
1. Det där pannbandet är det finaste pannband jag någonsin skådat. Du ser väl att det är BLING!!
2. Dom kanske inte är de vackraste, men ganska fina ändå, och de MATCHAR med resterande saker! Du ser väl också att det är en BLÅ och GUL flagga på dom. Sveriges flagga förstår du.
3. PRATA INTE SKIT OM SCHABRAKET!
4. Oh ja de luktar kattpiss. But I know you like it!!!


Min fråga till dig nu lyder såhär: HUR SKALL JAG KLARA MIG HELA SOMMAREN UTAN DIG????

Kommentarer
Postat av: Maya

Mitt svar på din fråga blir följande:

Du kommer inte klara dig utan mig. Du kommer tvingas gråta dig till sömns varje natt och vakna lika tom och enslig. Du kommer sakna mig varje andetag, varje steg du tar. Men, du kan klara det. Det finns en möjlighet att vi ses och då får du chansen att leva, om än så för ett litet "hej". Tiden kommer gå fort och snart är vi där igen, tillbaka till de gamla vanliga. Så njut medan du kan så ses vi förr eller senare. Vem vet, lyxshakarna kanske kallar en dag?



Till det övriga har jag ingen kommentar.

2011-06-20 @ 00:23:57
URL: http://mnc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0