Hemma igen...

Har verkligen varit fullt upp idag.

Först åkte jag och byggde bana+mockade hage. Sen när modern slutat så åkte vi och hämtade Stina. Blev så glad av att se min lilla tjej. Hoppade på bussen gjorde hon också. ;)


Foto:Martinsvard.se

Sen åkte vi med Castro till silikaten och hoppade lite. (Kommer upp bild sen på vad vi hoppade) han var ganska fin idag, inte perfekt men inte dum heller. testade benskydden idag, och satan vad han öppnade upp bak, höll på att ramla av på en oxer som låg på 1,40m. Inte riktigt beredd att han skulle hoppa så. ;)

Dock kommer jag inte använda dom mycket för jag vill inte att han skall bli ansträngd i ryggen, som jag har hört att de kan bli av teknikskydd. Hade dom bara när jag hoppade i början på de "riktiga" hindren, sen när jag tränade på studsen och vattnet så tog jag av dom. :)

Eftersom Hoffman skulle ha bussen vid fyra så var jag tvungen att rida hem Castro. Så han har fått ett hårdpass idag minsann. ;)



Duktig liten Knas

Dom andra två hästarna fick vila idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0