Bloggsvar...

Lovisa om Snyft..:
Vad ska du göra nu efter gymnasiumet? Hur blir det med dina hästar? Har du kvar alla tre o vart har du dom? :)


Svar: Egentiligen så har jag inte så jätte stora planer för framtiden, självklart vill jag utvecklas så mycket som möjligt med hästarna och se hur långt jag kan komma. Sen skall jag upp till fastlandet och prova ett hästjobb, så får vi se om hon tycker jag är tillräckligt duktig eller inte. Om jag inte får det så får jag väl prova med något annat. Jag har iaf jobb på travet här på gotland i sommar iaf. Det tjänar jag väl 3000:- max på eller något. ;) haha

Om jag åker upp på fastlandet så kan jag bara ta med mig en häst och det blir såklart Castro. De andra får mamma ta hand om här hemma.
Curt skall vi försöka att sälja, men det är väldigt svårt, har trots allt haft honom i mer än 8år nu.
Stina skall för alltid stanna kvar i familjen nu efter olyckan. Vi håller nu på och försöker få henne dräktig så att hon kanske kan få en liten bebis till nästa sommar. Sen efter det så skall hon nog sättas igång igen så att mamma kan rida något.
Stella skall vi ha kvar så länge vi får ha henne. Om jag åkar upp till fastlandet så ska nog mamma ha kvar och rida på henne. :)

Just nu står vi ute på vårt egna bete. Har precis byggt 4 boxar där så nu kan alla hästar stå där. Castro får inte stå ute på nätterna när det regnar, så förut har vi varit tvugna att ha han på andra ställen, men nu är alla samlade. :) SKÖNT!

Hoppas jag lyckades svara på allt du ville veta, om du kommer på något mer så är det bara att fråga på så svarar jag. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0