Banan..

Det här tränade jag på idag. En trekombination, räcke/räcke/oxer. Slutade med att den låg på 1,35m in och 1,40m ut. Sista gången vi hoppade den så hoppade han GRYMT bra. ;)

Sen längst bort står en oxer med Vattenmatta under. Den låg på max 1,20m. Hoppade den på första försöket utan att sakta av till trav, och då har vi inte hoppat vatten på länge, duktig häst. :)

På slutet tränade jag på studsen. 4 studs och sen ett kort galoppsprång till ett räcke. I början drog han ganska mycket över sista studset och efter räcket, men efter ett tag så tog han den jätte bra och drog ingenting. :) En väldigt bra övning som jag antagligen kommer använda mig av mycket nu. ;)


Syns ganska dåligt på bilden tyvärr, men en liten inblick iaf. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt skydden ngnstans?? hur mkt kosta dem? :)

2011-06-23 @ 20:29:21
Postat av: Niklastiril

Interesting. No more comment :)

2011-07-11 @ 09:01:54
URL: http://niklastiril.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0