BRA DAG!

Har våldtagit denna kvinna halva dagen igår, hela natten + halva dagen idag= helt underbart!

Eftersom vi kunde tvinga henne att rida Curt igår, ruskigt fin form hade han också, Sara vet hur det skall se ut! ;) haha Så tvingade hon mig att rida två av hennes hästar. Blev helt kär i Otto+ ganska trött i benen. ;) "Lilla" Kallsongen var också fiiin!


MIN NYA VÄN OTTO!


Eftersom Sara var tvungen att ta Castros fina sadel så tvingade jag henne att ha en handduk mellan henne och sadeln, jag vill ju inte ha skabb från Sara precis. Hon kan även ha lite svårt med att hålla tätt..... Anladningen är inte alls för att hon har shorts, och stiglädrerna kniper, nejnej!


Denna form höll dom genom hela passet, DUKTIG SARA! SÅ STOLT ÖVER HENNE! <3


SNYGGVERT!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA KALLSONGEN xD du är bäst min underbara älskade vän :) du får våldta mej anyday you want btw<3

2011-07-18 @ 23:42:20
URL: http://saravilhelmsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0