Superhelgen???

Inte för min del iaf, eller jo visst min häst har varit helt underbart fin, men jag däremot....

Jag har HålltHålltHålltHålltHållt in i botten på varje hinder, har inte kunnat sett ett enda avstånd . Usch.

Men Castro har såklart varit en kung och ställt upp i alla lägen. Tyvärr så gjorde jag världens miss i omhoppningen till 1,30m. Annars hade vi kommit 3a med tiden. Men om jag inte hade hållt så mycket i den svängen så hade vi varit snabbare, så det var lite surt.

Men nu skall jag in till stan med alla hästar och träna avstånd, så att jag skall rida bra när vi skall till Eksjö. ;)

Och sen hade de tittat på fel klass och tid när det gällde Lördagen, PINSAMT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0