Resultat

Snacka om att min häst verkligen kan vara bäst ibland! <3

Hoppade först en 1.20m. han var verkligen jätte fin och lyssnade väldigt bra på mig. Nollade på hinder men var väldigt långsamma så fick hela 3 tidsfel, nästan rekord. ;) haha

Sen var det en 1.30 A:1a. 11 hinder i grunden, två kombinationer, alltså 13 språng, det var väldigt varmt och han hoppade inte alls bra på framhoppningen, så jag hade inte så höga förväntningar när jag kom in.

Men när jag kom in på banan så blev han sig själv igen. 1-6 gick jätte bra. Sen tog jag ALLDELES för mycket i honom till 7an, så han vart grymt sur på mig, ganska förståerligt! Men som tur var kunde han hålla sig i skinnet och hoppade allt felfritt, fast vi kom fel på det mesta, Hästen min är ju den snällaste som finns ibland!

Till omhoppningen höjde de 5cm. Och tro det eller ej men Ronja Håkansson SATSADE! Det har inte hänt på länge. Gjorde snäva svängar och hade ett lite högre tempo än vanligt.
Men tyvärr så rev vi ett hinder, mitt fel såklart.

Den som vann hade också ett ner men var 0,1 sekund snabbare. Inte mycket nej! I vanliga fall brukar jag ju vara 20 sek långsammare än vinnaren. ;) haha

Så idag är min häst dyr! ;)


Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0