Mot pållisarna

Snart skall vi åka till stallet, jag min mor och far.

Nästa helg är det den nationella tävlingen här på gotland. Har än så länge bara anmält mig till en klass varje dag. Men vi får se, om han går bra och allting känns rätt så kanske vi tar en 1,40m. Men som sagt vi får se, vill inte göra något som jag inte är redo för. Castro skulle säkert göra det utan att klaga. ;) haha

Sen ahr vi bestämt att vi skall åka till Superhelgen i Udden som vi var på förra året också, får hoppas att det blir bättre väder iår än förra. ;) haha Den här gången behöver vi inte bo i tält heller. ;) SKÖNT efterosm vi höll på att blåsa iväg förra året, slutade med att vi band fast tältet i transporten. x)

Det blir inte alls höga klasser där dock. Bara kanske att det blir en 1,30m, och det är om man kvalar dit. men aja roliga människor skall dit iaf, därför vi åker. ;) haha

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0