Mina pålls

Har idag ridit en tur i skogen på Curt tillsammans med mamma och Stella. Curt var mycket pigg och glad idag, speciellt när han fick hoppa över lite grenar. ;) Höll på att ramla av också, men jag kneeeeeeeeeep så jag satt kvar för ovanlighetens skull! ;)



Sen skrittade jag och mamma en tur på Stina och Castro. Jag red självklart min stora röda knäppa lilla häst.

Skuttade lite över vattenmattan på Castro sen. Eftersom jag red barbacka och han hoppade lite högre än vad jag var beredd på så höll jag än en gång på att ramla av, och sen slog jag i mitt könsorgan i hans stora hårda manke. Så nu är jag kastrerad! Varsågoda för den informationen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0