Godmorgon.

Snart skall jag slänga i mig lite frukost.

Idag är det nog inte speciellt mycket på schemat, förutom att rida alla djuren såklart. :)


I fredags var vi ute vid seminen med Stina, men självklart var hon inte dräktig, suck. Något jag känt på mig från första början, men aja. Imorgon skall vi ut dit igen. :)

När hon inte var dräktig så åkte vi med henne till Johanna Modigh så att hon kunde känna igenom henne och se hur mycket fel det var i kroppen efter kraschen.

Hon tyckte att hon rörde sig förvånandsvärt bra, bara väldigt lite vänster bak. Från början visades typ ingenting, men efter hon hade haft magnettäcket på sig så kom det fram lite mer. då var det mycket mer i vänster bak och mycket i vänster bog.

Men a det var ju inte speciellt mycket för att ha flygit ur en transport och gjort en volt ut. Så det känns ju bra. :)



Aldrig mer någon ful äcklig transport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0