Första dagen på nationella

Kan jju säga att det inte har gått speciellt bra idag. Min häst var hur fin som helst men självklart skall jag förstöra allt.

Iaf så red jag bara en 1,30m. Och jag hade en dålig känsla redan innan, så redan då gick det utför. han hoppade jätte fint fram till hinder 7. Sen till hinder nr 8 som var en oxer så släppte jag handen och skänklarna, samtidigt som jag kom helt snett, och sen tittade Castro lite på det hindret och då måste man ju vara med honom mer än vanligt. Så ja vi fick ett stopp där. Men jag tar på det felat HELT på mig själv!

Sen efter det så blev han självklart arg på mig och drog iväg ganska mycket. Men jag förstår honom, jag red verkligen fel där.

men älskade hästen hoppade in i mål iaf, fick även 5 tidsfel så sammanlagt 9.

Imorgon skall det gå bättre, för då skall jag rida klokt! ;)


Bästa lilla hästen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför rider du alltid så sakta så att du får tidsfel? Hästen hoppar ju bättre med normaltempo än undertempo.

2011-07-16 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0