Är han inte bara underbar?!

Har varit hos Sara från efter tävlingen igår till nu, därav ingen uppdatering.

Men iaf så var det sista dagen på nationella meetinget igår.

Hoppade först en 1,30m. Han kändes inte riktigt lika fin som i Lördags men det fanns ju inget stopp på honom om vi säger så. ;) Blev en ganska dragig och ful runda, men Castro gjorde allt lika bra som vanligt. rev tyvärr ett hinder i omhoppningen. Men jag satt han alldelles för nära in i en kombination så han rev in. Men annars hoppade han fiiiint! <3



Även fast jag inte hade en hundra procentig känsla i 1,30m så efteranmälde vi mig till 1,40m ändå. Det var trots allt hemma plan och om jag inte kände att jag klarade av det eller det inte kändes bra så tänkte jag utgå. Först startade jag ju också så jag hade ingen annan att se på innan mig.

Men iaf så började jag hoppa och allt kändes ganska bra. Okej det såg kanske inte bra ut men det kändes inte som att jag hade noll koll iaf. ;) haha
Men han hoppade som en gud och var verkligen på och ville upp och över. På 9an som var en ganska maxad oxer så satt jag honom för nära och efter det vart han lite sur, så det var nära att han började bråka, men han höll sig i skinnet.
Slutade med 4 fel, vilket var ett riv ut i trekombinationen, kom in för fort så han hann inte upp med benen till sista.

Men Fan vad fin han var och han ställde verkligen upp för mig. MIN UNDERBARA LILLA HÄST! <3 Och han tittade inte heller på vattengraven som var sista hindret. :') <3



Kunde inte ha haft en bättre häst! <3

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

fasen va duktiga ni är :D <3

2011-07-18 @ 21:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0