Synstörningar och en sprängande huvudvärk...

Kom precis hem från stallet. Har varit där sen 7 imorse. Först en timmes dressyrlektion på Stina. Gick ganska bra, först inte alls bra men på slutet blev hon riktigt fin faktiskt.



Sen red jag Curt i ridhuset, tänkte dressyra lite på honom också, men sen när han var så jobbig, verkligen inte genomriden nu... Så busade jag lite med honom. Men det slutade med att han hoppade tre meter upp i luften från stillastående och att jag höll på att ramla av... haha. Sen när Janne kom och skulle harva stora ridhuset så gick jag till lilla istället och ställde fram två sockerbitar med 16m emellan. Då helt plötsligt blev han mycket fin. Hinder ska det vara. ;)



Sen red jag Castro. Skuttade över hindren med honom också. Han var riktigt fin idag. Lyssnade bra på mig för en gångs skull. ;)



sen tog jag en liten promenad med Stella på 20min. Min kropp är då inte till för att gå nej, efter 10 min känns det som att det är knivar som sticker mig i fotsulorna i varje steg jag tar, och sen efter ett tag så sprider det sig till vaderna också. x) Stella tyckte det var mysigt iaf. ;)



Sen var det mockning, spånpåfyllning och matlagning som låg på schemat. När fadern min sen kom vid 5 så började jag få lite synstörnigar. Sen efter det blev det bara värre och värre. Blev lite bättre sen när jag fick en korv på MAXI men ännu är ser jag inte normalt, och en himla huvudvärk har jag dragit på mig också. Kanske inte är så bra att göra allt detta utan att äta något. men jag klarade mig tills jag skulle hem iaf. ;) Kan ju säga att det är ganska svårt att skriva när man inte ser så mycket. Mern jag har gjort ett förrsök iaf. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0