Stallet igår...

Mamma red Stina medans jag red Castro i ridhuset. Stina hade tydligen inte alls varit rolig i början, stel och ville inte riktigt sätta under sig, men sen på slutet hade hon blivit jätte fin. Alltså samma som för mig i onsdags på Erling lektionen.

Castro var ganska stel, och lat på att jobba, men ville samtidigt väldigt gärna springa iväg lite då och då, ingenting som syntes men kändes. Men tillslut fick jag honom att jobba ganska bra iaf. :)



Denna dag har jag två hästar som ska klippas på schemat, en vid 12 och en vid 3. Lite extra arbete sådär. ;) Sen så ska alla djur gå idag också. Imorn blir det hoppning på schemat. Ska även hjälpa Amanda med Curt imorgon. Får se hur det går, jag är typ sämst på att lära ut. x) haha

Har även blingat min Gpa igår, mycket nöjd blev jag, nu ska jag fixa min charles owen så att den blir klar snart. ;)

Vill vill vill verkligen köpa en ny Charles Owen men eftersom jag köpt schabrak+luva för 1300:- och studentmössa för 1180:- och halkkörning för 1900:- så är jag ganska pank för tillfället. :(




Kommentarer
Postat av: Sara

Studentmössa för 1180??? fy fan...

2011-01-29 @ 16:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0