Snart så snart..

Tog en liten skrittur på Stella idag, fick bli ett varv på slingan. Tydligen så är det fruktansvärt läskigt med buskar som står intill ett träd. Men inte när travhästar kommer upp i rumoan på henne, konstig liten häst den där.

Sen tog jag och mamma en tur på Castro och Stina i skogen. Gick bra på bort vägen men dock inte lika bra hem. Förut så kunde min häst dra ner huvudet och dra iväg med mig utan att jag hade så mycket att säga till om, men nu känner jag direkt när han tänker göra det och drar upp huvudet innan han hinner dra ner det. Och då blir han väldigt sur och börjar bocka som en liten galning. x) haha Den hästen alltså, kan man något annat än älska honom?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0