Nära döden upplevelse *2..

Var ute vid Fia och Truls på middag igår. Snudd på alla från stallet var där, mycket trevligt!
Både jag och mamma häll på att ta livet av familjen denna kväll. Först var det jag när jag körde ut. Vi har inte så speciellt bra däck på bilen, inga dubb. Och enligt min fader så var de det värsta väglaget för vår bil/däck igår. Men ändå skulle ju då jag köra! Gick bra fram tills jag var tvungen att svänga... Hade lite för hög hastighet och det svängde ganska mycket samtidigt som bilen bestämde sig för att svänga ännu lite mer. Så jag sladdade runt lite fint där. Men satan vad stolt jag är över mig sjäv, klarade det grymt bra om jag får säga det själv. Snurrade aldrig runt helt och kom i balans ganska så snabbt iaf. OCH jag hittade bromsen, okej nu ska man inte hitta den när man sladdar, men ändå!

Sen på vägen hem så började mamma sladda PÅ RAKT SPÅR på hemvägen. Så det var inte en så väldigt lyckad körning av mig och mor. Men resten så. ;)



Longerade Castro idag, eller a tömkörde honom. Först släppte jag honom, för att han skulle få göra av med lite energi, men han blir bara heltokig och jag blir så himla rädd att han ska ramla omkull eller sträcka sig så han fick inte springa själv länge. Han var ganska fin idag, ville inte riktigt gå på en bra volt, tryckte sig lite inåt hela tiden, men annars var han fin.

Mamma red Stina medans pappa gick runt med Stella. Stina hade tydligen varit väldigt fin idag. :)


Shnygg Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0