Något så fruktansvärt...

Upptäckte precis att de rosa stenar jag köpt nu inte är de samma som de förra som redan sitter på hjälmen... Behöver sisådär 8st till på hjälmen sen är den perfekt, men det går ju inte när de är fel...
Enligt rykten har jag hört att Fia har sånna som jag har på min hjälm, man kanske ska försöka råna henne, eller köpa dom utav na, det funkar ju också. ;)



Nu ska jag snart till stallet och rida alla hästar, eller det lär väl bli mamma som får skritta Stella och rida Stina  och jag som rider Castro.

Igår red jag Castro i ridhuset medans mor red Stina. Vet inte vad som tagit åt min häst men han har börjat bocka och ha sig... Inte bra! Men mellan alla dampryck så är han jätte fin, lite stark ibland, men ändå fin. Han blev destu finare när de tog fram kameran och tog kort på honom, den lilla kamerakåta hästen. ;)

Nej nu måste jag åka vidare till stallet och ta hand om alla små hästar.


Så jävla snygg! ;) VILL TÄVLA NU!!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha! Jag kan ta med dom imorgon :) Puss puss <3

2011-01-06 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0