Jag är hemma nu...

Har nu kommit hem från ULKen. Usch ingen vila denna helg inte. Men man har haft trevliga människor runt sig. Delat säng med bästa Maya eftersom min som jag skulle sova i var en utvikbar säng vilket hade väldigt hårda fjädrar precis överallt, gick verkligen inte att sova i den. Så Maya fick helt enkelt stå ut. ;)

Red Castro sen när jag kom hem. Gubbstrutten var väldigt pigg idag, inga bocksprång iaf. Var först inne i stora men fick byta sen när jag skulle ta några skutt över ett räcke. Ni förstår att det var jag och en annan kvar i stora, en dressyrmänniska, och då fick vi inte ta fram ett räcke eftersom hon skulle rida där, och medans hon var där så skulle det minsann inte vara några hinder framme... Hästen är en ganska gammal häst som jag då aldrig har sett reagerat för något. Och det enda hon gjorde var att skritta runt och testade en ny ponny, tror inte att jag såg ett enda travsteg ens.. Nej vissa människor förstår man sig inte riktigt på...

Gick då in till lilla istället. Och idag var det inte alls lika stumt där inne. Landade inte alls hårt. Skuttade runt på ett räcke. Först kryss, sen räcke 1m, sen 1,20m, sen 1,45m. Hoppade två skutt när det var högst, vill inte slita så mycket på honom men ibland måste han få hoppa lite högre skutt så att han inte tappar det. Han hoppade riktigt fint idag och lyssande ganska bra. Jag hade inte full koll på mig själv dock, för det första är jag ganska ringrostig och för det andra hade jag mjukisar och vanliga skor med slät sula. Inte så snällt mot Castro kanske. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0