Hästarna idag...

Har ridit tre hästar idag. Först Ebony (Ninnas häst) sen Castro och sist Stina. Alla gick hyffsat bra. Tränade markarbete/dressyr på alla tre. Prövade även remontgrimma på Castro idag, råkade dock ta ett lite för skarpt bett, ganska smalt tvådelat tränsbett med väldigt små ringar, så han var lite halv sur på mig, men skötte sig ändå väldigt bra.

Modern min red fram Stina till mig så det var bara för mig att stiga upp och jobba med en gång. Hon var lite stel och ville inte riktigt komma under sig i galoppen, men efter ett tag blev hon verkligen jätte fin och mjuk. Behöver mycket uppvärmning nu när det är så kallt. ;)

Nej men denna dag var en lyckad dag i stallet. Ingen som inte skötte sig, utan alla var finfina. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0