Första dagen på detta år avklarad...

Hade ne mycket trevlig nyår tillsammans med mestadels Angie, Sara och joel, men massa andra också. Kan ju lugnt säga att man inte var så vacker när man kom hem, allt pga av vädret... Men kul hade man iaf.

Red idag Castro i ridhuset, han vilade igår så först tänkte jag att jag skulle rida ut men sen när jag tittade ut genom fönstret så ångrade jag mig och bestämde mig för att det fick bli ridhuset istället. Med tanke på att han vilade igår så var han verkligen jätte fin. Han fick sig en riktigt genomgångare idag. Och han blev riktigt trött på slutet, men han jobbade bra hela tiden och inget tjafs någongång. :)

Stella är bättre i benet nu, men det är fortfarande lite mer svullet än det andra. Därför släppte jag henne i ridhuset så hon fick springa av sig lite och efter longerade jag en stund. Såg inte att hon haltade något, men svullnaden hade inte gått ner när vi kom tilllbaka... Inte så bra, men hon får ta det lite lugnt ett tag nu så får vi se hur det blir, det är inte alls mycket svullet men en litenliten skillnad är det och jag vill ju inte anstränga henne om hon inte är hundra.



Duktig som jag är så tryckte jag aldrig på publicera igårkväll, så detta inlägg fick komma in nu istället, man kan ju inte ha koll på allting. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0