Ny beställning.

Var på Dahrves häromdagen och beställde lite saker, eller jag beställde ett schabrak och moden min beställde en hjälm till sig själv, som hon hade tänkt att vi andra i familjen skulle ge henne i kombinerad julklapp och födelsedagspresent.

Men nu är det lite så att hon beställde den i strl 55, så den lär vara för liten för mig, jag som ville kunna sno den på tävling ibland. (för jag har ju egentligen inte alls för många hjälmar redan) ;) Hehe Men jag skall nog kunna trycka in mitt feta huvud, om man vill så kan man!


Eftersom jag redan fått alla julklappar i år så måste man ju köpa några till sig själv istället. ;)


Den är ju bara för fin denna hjälm.

Sen har jag även beställt två luvor, men färg får ni reda på när de kommer. Mycket fina färger dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0