Nej fy mig.

Jag har blivit alldeles för dålig på att uppdatera för tillfället. Men tyvärr så häder det inte speciellt mycket i mitt liv.

De flesta dagarna ser i stort sett likadana ut. Rider Castro varje dag, oftast på banan, och han är helt underbar för tillfället. Dock rider jag inte speciellt hårt, utan jag tar allt i hans takt.

Han har inte haft många anfall sen jag satt igång honom, så mitt mål numera är att aldrig få honom att fastna i "surlägen". För när man väl kommit in i ett så är det fruktansvärt svårt att komma ur det, och när han blir sur så kan det sitta i väldigt länge. ;)

Ja vad skall man säga, han är ju trots allt röd!

Men som det ser ut nu så går det framåt iaf. Hade tänkt prova hoppa honom i början av Februari för att se om vi kan vara med på första tävlingen, men innan det så måste han nog knäckas till lite, för om han känner att det tar emot så sitter man där i klistret några månader framöver. Så allt måste vara 100% innan jag ens kan tänka tanken på att ta mig över en bom. Men det här är iaf ett litet mål till nästa år. ;)



Mamman min har faktiskt fått rida Stina idag, anledningen var att jag klippte en häst medans. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0