Min syn på saker och ting. (Utrustning)

Det är ganska ofta som jag tycker någonting är jätte fult när det kommer ut nytt, eller rättare sagt de första gångerna jag ser dom.

Lite exempel på saker som jag tyckte var ASFULA första gångerna jag såg dom var:

-Charles Owen/John Whitaker Hjälmarna (Tycker dock fortfarande att skärmen på JW hjälmarna är ful)
-Gpa Speed air hjälmarna, speciellt den med flagga
-Dyón Working Collection tränset, tyckte knäppningen med käkremmen var asful, förstod inte varför alla köpte detta träns.
-Tretorn Advanced stövlarna.

Och se mig nu, nu har jag/har hafft allt detta på denna lista, och tycker de är ASFINT istället. Ibland undrar man vad det är som försegår i ens huvud. Eller är det bara att man måste vänja sig kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0