Min stora dröm.

Jag skulle verkligen kunna göra vad som helst för att få en egen gård, helst på fastlandet. Inte ha andras krav att gå efter, få ha allt som man själv vill, fixa precis allt själv, inte behöva oroa sig över vad andra gör och vad andra tycker. Kunna fokusera helt på sig själv.

Jag har lite svårt med att alla gör på olika sätt. Med mina hästar skall det vara på mitt sätt. Så är det bara. Och nu vet jag att mitt sätt absolut inte är bättre än någon annans, men det är så jag vill ha det iaf.

Inte behöva betala i överflöd, kunna ha allt på samma ställe, ha allt utanför dörren. Kanske ha några inhyrda så att man inte blir helt ensammen, hehe.

Men fatta hur underbart det hade varit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0