Lektävling.

Imorgon (idag) lär det inte bli så mycket bloggning på förmiddagen, så därför slänger jag in ett nu istället. ;)

För det första så har vi morgonfodringen, och sen är det en liten lektävling som jag kanske skulle få vara med i en klass med Max. Mycket kult! ;)

Hade egentligen tänkt vara med me Curt också, men jag har inte full koll på hur det är med hans tassar, Molly säger att han känts normal när hon ridit lite på honom. Men jag får väl se hur det är med honom imorgon så kanske han skall få vara med i en liten klass iaf.

Men hans hälsa går före allt iaf. ;)

Och sen efter tävlingen så skall jag och Alva smocka i oss våra tårtor som vi vunnit (alltid tårta till vinnaren på de här tävlingarna). Så det lär ju bli en långfika. ;) Hehe

Sen efter det så skall jag motionera Castro litegranna och se vilket humör han är på denna dag. Sen kanske en tur på Stella och sist ut till bästa Stina. :)

Så där har ni morgondagens (idagdagens) schema, eller a som det ser ut nu iaf. ;)


VÄRLDENS två BÄSTA ponnysar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0