Helt underbara.

ÅÅh lycka när jag tittade ner i brevlådan och hittade dessa finingar. En dags leveranstid, det är bra det. :)

Försökte ta kort på dom men det fick inte till något bra ljus så att den rätta färgen kom fram, men jag lägger upp en bild som jag fick av hon som gjorde dom och den hon har på sin annons. :)

Hon gör luvorna själv så man kan i stort sett få dom hur man vill, och till en billig peng.

Båda luvorna har jätte bra passform och satt som en smäck på Castro, så jag kan verkligen rekomendera att köpa av henne.

Den orangea kostade 220:- och den rosa 200:-, inte speciellt dyrt för såpass fina och välgjorda luvor. :)

Ni hittar hennes annons HÄR



Den rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0