Hästarna.

Idag har faktiskt mamma fått fixa det mesta i stallet eftersom jag jobbade till 6.

Så det enda jag gjorde var att rida Hektor och han var verkligen helt underbart fin, han har bara blivit finare och finare för varje dag nu, tror jag hittar mer och mer knappar också. :) Men imorgon kommer Alvin hem och tar över den fina fuxen. ;)



Egentligen så borde jag börja rida Castro lite mer ordentligt nu, men samtidigt vill jag inte rida när han är olika lång i framfötterna, vill inte att han skall belasta ena benet mer än det andra. Ivan skulle komma och sko idag men det gjorde han då inte. Hoppas han kommer imorgon iaf. :)



Curt är fortfarande öm i sina framfötter efter skoningen. Men nu är det mest vänster. Hoppas lillprinsen blir bättre snart, annars får vi se till så att Roger slår på ett par sulor. ;)

Mamsi red tjockisStina idag. Hon hade tydligen varit väldigt fin fast hon red i skogen. Ja vad skall jag säga, det är ju trots allt enbart jag som har ridit henne på det senaste. Och eh ja min ridning är ju unikt bra som ni alla vet. Hehe ;) (hoppas ni ser ironin) I vanliga fall så brukar faktiskt Stina bli mycket roligare och mjukare att rida dagen efter mamma har ridit henne, de två är ett litet bättre team än vad jag och Stina är. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0