Första turen med sadel på gammelmannen!

Idag har jag ridit Stina en liten tur i skogen. Hon var mycket fin och lyssnade även på mina minsta förhållningar, eller kanske inte riktigt men nästan alla iaf. ;)



Sen har jag tagit första turen på Castro med sadel idag. Blev tillochmed lite trav. Han var yber pigg och ville inte alls lyssna på mig. Men vad kan man förvänta sig av en häst som i vanliga fall vilar 1-2 ggr i MÅNADEN och nu har vilat i några veckor. Hehe

Men emellanåt så skötte han sig bra och blev väldigt mjuk, men de tillfällerna var ju inte så långa kanske, och absolut inte på hemvägen. Hehe



Har inte kollat så jätte noga på Curt idag men det verkar som att han gick lite bättre idag iaf. Min känsliga lilla fux! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0