Datorn börjar nog bli ganska trött på mig.

Just nu håller jag på och fixar med min projektfilm som jag gjorde i 3an, men jag kunde aldrig göra en filmfil utav den eftersom massa filmsnuttar var helt svarta när man sparade den. Så nu måste jag spara alla små filmsnuttar som filmfiler innan jag kan sätta in dom i den riktiga filmen, och för varje lilla film jag sätter in så måste jag spara storfilmen som en filmfil, då fungerar det, men som ni kanske förstår så tar det endel tid eftersom "storfilmen" är för tillfället 6½min, och spara en film som är så lång tar ett BRA tag!

Samtidigt som jag fixar med filmen så sitter jag och tittar på massa saker på internet. Vilket kanske inte bidrar till att datorn jobbar snabbare... Stackars liten! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0