Dagens.

Idag har jag ridit Castro och Stina. Castro fick bara en skruttur idag igen. Ivan skall komma förbi någongång i veckan och fixa hans hovar, så får vi vad som händer sen. Hatar när livet är såhär segt, vill igång på riktigt nu!


Bild från första tävlingen efter hans första knäppryck som varade i 6månader. Tänk er 6 MÅNADER utan att kunna galoppera, knäppet fick han efter två veckors vila pga spricka i strålen. Om vi nu kommer igång någongång så vet man vad som väntar ett tag framöver. ;)

Stina fick sig ett pass på banan idag. Ställde fram två små hinder som jag skuttade lite över. Till en början så tyckte jag mig se avstånd ovanligt bra för att vara jag för tillfället, men så fort jag började tänka att jag faktiskt såg hur jag låg så försvan allt. Jag vet inte riktigt vad som försigår uppe i mitt huvud ibland. ;) hehe



Imorgon blir det hoppning för mig och Curt. Skall bli kul minsann. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0