Bästaste Alvin

Idag har jag firat bästaste Alvin som fyllde år i lördags, men då hade hon rymt till Grevagården för att tävla så det blev tårta idag istället.
På Fredag har jag dessutom lovat att följa med ut på fest för att ta hand om skitungen!
Känns väl lite sådär men har man lovat så har man och vad gör man inte för sin lilla favvo kines ;)
Berättar mer om hästarna imorgon för nu sitter jag hos Alvin.
Men Stina fick sig iaf ett litet pass på banan, Castro likaså UTAN bråk! Galopperade i BÄGGE varven!
Livet leker, dessutom tvingade Alva och Fia med mig på uteritt på underbara Max. Blev väl lite lagom seriöst men
mycket roligt.

 
Super fuxen Hektor fick stå för bilden idag, hans framben är nästan lika fin som Castros ;)
Från MsvB i sommras tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0