SKÖNT

Igår red vi äntligen in hästarna till staden igen. SKÖNT. Ponnysarna är fortfarande ute i hagen, men förhoppningsvis så får de komma in snart också. Inte så kul att ha dom ute när det åskar varje natt....

Men iaf så skall jag äta frukost nu och sen drar jag till stallet.

Stellas ben var lite svullet igår, vet inte om hon gjort något i hagen när det åskade på natten, för hennes ben har sett väldigt bra ut på sista tiden. Hon reagerade inget när ja9g klämde på senan, så förhoppningsvis så har svullnaden ingenting med den att göra. Man hon kommer nog inte att få gå ut något mer utan skydd, för hon är fruktansvärt klumpig. ;)

Så jag skall nog bara rida Castro idag så får Stellas ben vila lite.

Sen skall jag tvätta och fixa till dom så att de inte ser ut som två skogstroll.

När mamma slutar så åker vi ut till dom små och rider dom. Får se om jag kan övertala henne om att rida in dom idag också. ;)


Kommentarer
Postat av: josefina

vart blir tävlingen i helgen då ? =)

2011-08-29 @ 12:13:47
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0