Pållsens.

Castro

Tisdag:
VILADE. Fick världens huvudvärk när jag red Stella så jag orkade inte rida honom. Nu skall han nog gå varje dag fram till tävlingen den 4e september.

Onsdag: Red barbacka utanför stallet. Han var lite stel men ändå fin.



Cortino

Tisdag: En tjej kom och provade honom, kanske en ny fodervärd om hon tycker om honom då. ;) Amanda har varken varit där eller hört av sig klokt på en månad nu....

Onsdag: VILADE eftersom mamma var lat, jag ville rida honom men fick inte. ;) haha



Nors Stella Nova

Tisdag:
Mamma red henne i skogen på långa tyglar.

Onsdag: Åkte ut på morgonen till seminen och då såg allt bra ut. Vilket jag antar menas med att det fanns hjärtljud. ;)

VILADE



MIss Stella

Tisdag:
Jag red henne i skogen, hon var lite bråkig, men hon hade vilat i två dagar så antagligen därför.

Onsdag: Red henne utanför stallet och hon var fin emellanåt och bråkig emellanåt. Tog några skutt på 30cm också, vilket var mycket roligare än dressyr! x)



Känner att jag har varit ganska dålig med ridningen på mina små kusar. Det är snudd på bara Castro som gått klokt på senaste. INTE BRA! Men det skall det bli bättring på.

Satan i gatan vad jag vill in till stan nu. Finns ingen klok stans att jobba hästarna. Och i skogen där ute så går det inte att jobba dom. I stan så kan man jobba lika bra, eller egentligen bättre i skogen än på banan. så det känns lite pissigt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: misan

Tycker inte att de går lite de går fem till sex dar i veckan de har bara stått längre när vi varit och tävlat Castro på fastlandet och det är kanske inte så konstigt.

Puss på dig!!!

2011-08-25 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0