Ni gör mig LYCKLIG!

Har varit i stallet hela dagen idag fram till 21 någonting, alltså kom jag nästan precis hem.

Hästarna har varit helt underbart fina idag. Fy vad lycklig man blir av att vara runt dom.

Först red jag Curt. Han fick gå ett galoppjobb på järnvägen. Först var han lite motsträvig och ville inte alls gå ner med huvudet. Men efter ett tag så kom han längre och längre ner och slappnade av väldigt bra. :)



Sen var det Stellas tur. Hon fick sig et dressyr pass på banan. Satan i gatan vad duktig hon var! Jobbade verkligen med mig och inte emot mig idag. Tränade mest att få ner henne det där sista snäppet, vilket gick bra i traven men i galoppen var hon lite för hög, men det kommer det kommer! :) Sen tränade jag lite förvänd galopp vilket tydligen var väldigt jobbigt i vänster varv, men tillslut så gjorde hon det mycket bra!




Stina fick gå ett litet dressyr pass på banan hon med. Och ja hon var helt otroligt fin, hur mjuk som helst och ville verkligen bara JobbaJobbaJobbaaaaa, ååååh man blir så glad av den hästen ibland!



Castro fick sig bara en liten skrittur i skogen eftersom han blev till knakad igår. :)



Skriver kanske lite mer sen. Men nnu skall jag gå och se på film igen. :) PUSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

grymt fina bilder =D



Nånsin drömt om en fotografering, och vinna lite extra uppmärksamhet? Kolla jätte gärna in min tävling!Jag har den för att alla ska få en chans och en start knuff till något fantastiskt. Pluss, för att man får chansen att vinna en upplevelse, ett minne och att alltid finnas på min blogg =)

Det här låter säkert som världens reklam.. men det här är för er skull. så många kramar =D

2011-08-31 @ 12:42:12
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0