Mina små fuxisar.

Jag och mamma har varit riktigt duktiga idag.

Först städade vi huset och sen åkte vi ut till hästarna och red alla + fixade lite annat. Helt klara var vi kl 3. Väldigt bra för att vara oss måste jag säga. Nästan så att man skulle kunna ha dubbelt så många hästar och hinna med allt ändå. Ägna en liten tanke på det mamma tack! ;)

Jag red C+C dressyr och mamma red S+S dressyr.

Alla hästar skötte sig fint, speciellt min stora röda, han var latare än någonsin och jag fick jobba som ett djur, alltså precis som jag vill ha det. ;)

Curt försökte jag träna byten i var tredje galoppsprång, men han ville mycket hellre göra i vartannat, och nej det gick inte så bra att få honom att ändra åsikt. Så om han inte bytte på andra så gjorde han istället ett skutt i luften. Knäppa lilla ponny. Man kan ju inte göra så mycket annat än att skratta åt honom. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0