Liten fin kommentar.

jag fick på youtube häromdagen. Har inte svarat på den ännu, måste göra det inom kort, påminn mig om det tack. ;) haha

Farbror Frej

Hej Ronja !
Många fina videor du har, duktig ryttare är du.
Jag sökte på Farbror Frej, för han har varit till salu ett tag.
Det gick bra när du hade honom, men inte sen, såvitt man kan utläsa i TDB. Jag tänkte bara be dig berätta om Frej, varför du sålde honom och fortsatte med andra, varför Olivia Jonsson i Karlstad bara startade 1 gång, om du vet något om hans livsöde i största allmänhet. Och vad du vill och kan berätta om denna ponny! Jag bor i Ulricehamn och söker en bra fältponny till duktig 16-årig dotter som skall börja på Plönninge-gymnasiets hästsatsningslinje i Halmstad nu.
du får gärna kolla min kanal grnn57
Jag ska inte föra vidare vad du ev. skriver till mig, jag är bara tacksam att prata med hästarnas RYTTARE och inte bara dom som vill sälja.
Hälsningar Gunvor Nilsson, morsa

Kan ju säga att jag har undrat precis samma sak som dem, men aldrig kommit fram till någon bra lösning. Enligt mig är han den enklaste häst jag någonsin ridit. Om man sa till honom att han skulle hoppa så gjorde han det, men man var bara tvungen att vara med honom hela tiden. Antagligen så passade vi perfekt ihop bara, han tyckte om min ridning och jag tyckte om att rida på det sättet som man måste göra på honom. ÄLSKADE PONNY! <3


Kommentarer
Postat av: Josefina

ja verkligen ! :)

Nja nästa tävling blir DM med mina två fuxar . Vart ska du då ? =)

2011-08-11 @ 10:24:33
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0