Juste

Castro vart lite knäpp igår.

Jag tänkte hoppa lite på Curt utanför stallet, men då står hindren precis vi Castros staket. Så när jag tar första språnget så kommer Castro i fullt sken med öronen slickade bakåt och går typ mot anfall, tur att det var staket emellan. ;)

Och sen springer han runt, runt, runt och bockar och kör slidestops och hela fadderutta. Det roligaste var att medans han sprang runt så tjöt/pep han.

Jag hoppade av Curt och gav han till mamma så att jag kunde gå in och ge Castro mat i boxen så att han kanske kunde lugna ner sig lite. (de kan ju gå ut och in som de vill i box/hage)

In kommer han i full fart, sen frustar han i krubban så att han håller på och skiter på sig, så då drar han ut igen, sen kommer han in och gör precis samma sak igen. Så höll han på några gånger.

Japp så blir det om man låter honom vila en dag. x) haha Knäppa lilla häst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0