HORSES

Underbara små varelser man lever med!

Först åkte vi in med ponnysarna till silikaten. Hon som var och red Curt för någon dag sen red honom idag också. Och det gick bra, Curt är ju som han är i markarbetet....

Stina var HELT sanslöst underbart fin. Hon gjorde till och med fina ökningar vilket hon har haft lite svårt med på sista tiden. Så nu är hon tillbaka!

Känns som att hon själv väldigt gärna skulle kunna åka och tävla snart. ;) haha

Bilder på stina kommer senare.



Castro red jag utanför stallet. Red inte speciellt hårt eller ansträngande. Men även han jobbade på som en prins. Förutom att när man lägger på extra mycket ben i galoppen så saktar han av till trav? Tror min här är lite fellärd, ju mer ben man har desto långsammare går det.

Fast a det är eftersom jag lätt får allt i handen och skiter i att använda benen och då blir han självklart arg och då springer han ifrån arbetet, så allt har sin lilla försklaring. ;)

Han tycker helt enkelt att jag skall lära mig rida klokt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0