Crazy bananas

Har alla mina hästar varit idag. :)

Först red jag tillsammans med Alva på hennes två fina små ponnysar. Tog en tur i skogen. Jag fick rida på den underbara lilla galna fuxen, precis som det skall vara alltså. ;) ÅÅÅh jag blev KÄR!



Sen hjälpte Alva mig att rida mina små ponnysar. Hon tog Curt så red jag Stina, även dom två i skogen. Och ja de var väldigt pigga och glada idag. ;)



Sist ut var Castro. Han fick gå ett pass på banan först. Hoppade vattengraven med honom eftersom den antagligen skall vara med i helgen och jag har inte hoppat den sen nationella. Han skötte sig fint!

Sen red jag och Fia en tur i skogen. Först till kalkbrottet och svalkade fötterna lite, och sen till hoppstigen (max 50cm hinder) och då vart min häst crazy bananas. Men han sjötte sig ganska bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0