Snart till skolan..

Går bara halvdag idag, och imorgon är jag ledig. Sååå himla skönt!

Hästarna.

Castro
, i förrgår red jag honom på banan. Han var spänd i högervarvet och ville inte riktigt ta för sig i galoppen, men annars fin. Han var inte alls svullen i benet denna dag.

Igår så var han svullen i benet på morgonen igen, så jag lindade honom och han fick vila. Så får vi se hur han ser ut idag. Han är inte halt och inte varmare i det benet.



Stella, i förrgår tog jag en barbacka tur på henne, nästan bara skritt. Hon var mjuk och fin. :)

Igår fick hon också vila.



Stina, mamma red henne i förrgår, först i skogen tillsammans med mig och Stella, och sen på ridbanan.

Igår så red jag henne i ridhuset. Först var hon ganska stel och ville inte riktigt stella igenom sig, men efter 10min så blev hon jätte fin och jätte mjuk och jobbade på hur bra som helst. :)



Curt har jag faktiskt ridit båda dagarna. Vet inte alls om amanda har varit ia stallet. Känns som att det är bättre att han går två gånger isåfall än ingen.. Och självklart har han varit hur fin som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0