Mina djur är de bästa..

Red alla utom Stina igår, hon fick en vilodag, måste ha krafter till helgen.

Eftersom jag varit så klantig och inte sett att vi började efter lunch så fick jag gå till stallet från skolan.. Usch.

Tog då en liten tur på Castro i skogen, hade tänkt att skutta lite lågt på honom denna dag också, men han var svullen i ena frambenet, så det gick inte.
Han hade ett sår på benet igår som mamma pillat på så antagligen var det därför. Klämde på senorna och ingen reaktion, inte heller var han varm.
Det fick helt enkelt bli en lugn tur i skogen. Vi hamnade precis i rusningstrafiken med en massa pensionärer som var ute och orienterade, vilket Castro tyckte var mycket läskigt. Han fryste till i en kvart och tänkte minsann inte röra på sig. Så jag fick helt enkelt vänta på att han skulle våga gå fram själv, för det gick verklig0en inte att tvinga honom. x)  haha <3

Skriver de andra hästarna sen, måste till skolan. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0