han kan ju....

Blir sÅ sur pÅ min hÄst ibland. PÅ senaste tiden har han varit ganska jobbig att rida. Det gÅr inte alls att hoppa honom. Visst hoppa gÖr han, men det gÄller att kunna fÅ han till hindret. Och sen nÄr jag red honom idag sÅ var han sÅ himla fin. Kunde galoppera rakt fram hur mycket som helst och han lyssnade jÄtte bra.
Men jag tycker ÄndÅ inte att det Är nÅge kul fÖr jag vet ju att det inte funkar i hoppningen sÅ varfÖr ska jag dÅ bli glad nÄr han gÅr bra pÅ marken, det blir ju inte bÄttre i hoppningen fÖr det.... Ni kanske inte alls fÖrstÅr vad jag menar nu. Dressyr Är ju grunden till allt, men den funkar ju bra men ÄndÅ Är det skit i hoppningen. Vill tillbaka till fÖrra Året dÅ han verkligen gjorde allt fÖr mig. jag kunde rida som ett spann skit, ÄndÅ hoppade han allt felfritt
Men det Är vÄl sÅhÄr det Är nu, jag fÅr bara vÄnja mig vid det helt enkelt. Snart kommer vi igen och dÅ ska vi klÄttra upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0