Duktiga lilla ponnyn...

Har varit hos Stina nästan hela dagen idag. Massa gos, massa kärlek och massa morötter. Har även gå tränat med henne idag. Imorse var det inte alls bra, Sopheia fick lyfta benet i varje steg för att hon ens skulle kunna röra det lite. Men sen nu på kvällen när vi tog den sista turen, alltså halva stallgången och sen tillbaka till boxen, då gick hon riktigt bra faktiskt, visst fick mamma hjälpa till mycket i landningen så att hon inte ska sätta ner tån först och ramla framåt, men hon lyfte väldigt bra själv.

En riktig KÄMPE! <3

Än så länge så ser inte såret så jätte hemskt ut, allt rinner på som det ska och det är inte allt för svullet. Skinnbiten som de var tvungna att sätta fast har varit kall förut, alltså inte bra = den kommer inte att sitta kvar och allt blir öppet och läkningen tar mycket längre tid, men nu på kvällen var den lika varm som allt annat, så vi håller tummarna. :)

Tror jag sover hos henne i natt också, lär ändå inte kunna sova något här hemma. Så fort man blundar så ser man allting om och om igen, och det är ingen trevlig syn nej. Och om jag är där så har man ju lite mer koll på sin prinsessa också. :) <3


Kommentarer
Postat av: jennifer

Sv; hhahahah det lät ju toppen, från fyra hästar till en galen fuuuux X) Du får ta två, så får jag iaf några till övers:) Annars kommer jag utveckla fetma här hemma i vänge:) hihi



Pussa på stina från mig, vad bra att hon iaf mår lite bättre rovniee! Jag tror det kommer bli bra snart hon är en stark liten ponny<3

2011-04-19 @ 08:01:38
URL: http://jboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0