Vattenkrig med ponnyn...

Jag och mamma tog en tur på Curt och Stina i skogen, gick till kalkbrottet där Curt fick svalka sig lite. Min ponny ÄLSKAR vatten. Han började skvätta som en galning och ställde sig på bakbenen i vattnet och drog ner frambenen så hårt det bara gick i vattnet så jag blev blöt från topp till tå, i mina skor hade jag en hel basäng, mycket mysigt får jag lov att säga, men vad gör men inte för att sin ponny ska få lite kul. ;) Han lyckades till och med att skvätta ner hela sadeln så den var dyngsur och självklart mina byxor mellan benen så att det kändes som att jag hade kissat på mig, men det har inte hit att höra. ;) Det är min ponny det. <3



Sen fick han även gå lite handikapp med Kalle, självklart var han lika underbart snäll som vanligt, den ponnyn är bara för underbar helt enkelt, finns ingen annan som min prins. Accepterar precis typ allt. <3


Bästa ponnyn <3

Castro fick vila idag. :)

Måste ju säga att det var bortkastade pengar att köpa ett par vita byxor när man heter Ronja Håkansson. För det första så har jag fixat en fin fläck på ena skinkan efter det att jag cyklade på en cykel med blöt sadel, smart, självklart vill den inte bort.. och sen nu ikväll så har jag fixat ännu en fin fläck, eller jag kanske inte ska kalla det en fläck.. Inte bra att äta kladdkaka när man inte kan låta bli att tappa en massa i famnen. :S Plus att jag precis såg nu när jag tittade ner på mina ben att det har kommit lite kräft stänk på dem också.. Hmmm. Hur lyckas man?? x)

Nej nu blir det sängen för min del. Godnatt. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0