Världens finaste hästar...

Åkte ut till stallet igen sen när mor min kom hem. Red först Castro. Hoppade några språng, en oxer och ett räcke, vattenmattan låg under räcket. han hoppade vattnet på första försöket, tittade lite men tog det ändå. Slutade med att räcket låg på 1,40m och oxern på 1,35m. Han hoppade ganska bra, men dock inte så mycket med ryggen och sen var han i ganska mycket, men han lyssnade på mig iaf. :)



Hoppade sen Cortino. la ut vattenmattan så att den var så bred som den kunde bli, drygt två meter. Snacka om att han inte bryr sig, tittade inte ens lite första gången, underbar liten häst. :D Hoppade samma som Castro gjorde, dock på 1,10m, och satan vad fin han var, FLÖG över. Det är min häst det. :) <3



Hoppade Stina sen. Snacka om att hon var fin. Var hur lugn som helst, gick fint i form och hade samma tempo hela tiden. Riktigt fin var hon. Hoppade bara max 80cm, men guuuud vad fin hon var. :D



Mina små fuxar är ju då bästbästbäst. :D Rött ska det vara.

Kommentarer
Postat av: Jennsiiiiiiii

Du kör på rött och jag kör på brunt X) PUSSPÅDIG

2010-09-17 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0