Vackra Stina..

Som sagt var det dressyrtävling idag. Först på framridningen till Lb:2 så var hon jätte irriterad på något så hon ruskade på huvudet och var allmänt jobbig. Hon var dock jätte mjuk i munnen, nästan lite för mjuk, men då kändes det inte alls bra, hon ville inte öka i någon gångart och sprang och trippade ganska mycket. Men sen när vi kom in på banan så skötte hon sig hur bra som helst. Var dock lite spänd men gick ändå i ganska fin form. :) Fick till travökningarna ganska bra men inte riktigt galoppöknigarna. Men men lite missar ska man väl iaf få ta. ;) Slutade iaf på 71% blankt. Räckte till en seger individuellt och även laget vann Gotlandsmästerskapet. :)


Mikaela Möllerström-Magnum IV, Julia Markström-Toffee Banoffi, Jag-Stella Nova

I La:P1 så var hon jätte fin på framridningen och ännu finare innen på banan. Jag själv kan dock inte sluta speciellt bra så rumpan kom lite före och lite sånt trams, men Stina själv har väl tränat tre gånger sammanlagt i sitt liv på sluta också så vi hade kanske inte de bästa förutsättningarna på att vi skulle lyckas heller. ;) På första fick jag väl en 6a och på andra fick jag en 5a. Och just de är gånger 2 och då blir det ju bara 12 och 10 poäng. Inte så bra kanske.. ;) Men fan vad fin hon var annars. Slutade på 67,någonting%. Helt underbar ponny. Blev en seger i den klassen också. Den som hade näst bäst hade typ 61%. MIN FINA UNDERBARA PONNY!! <3


Lite söt är hon minsann. ;)

Eftersom jag inte fick rida Castro av mor min igår så tvingade jag henne att rida honom idag eftersom jag inte har någon lust att rida när jag varit på tävling. x) haha Lite lat måste man ju får vara. Hon red bara runt lite på banan, gjorde inget speciellt med honom. Han såg fin och avslappnad ut. :)

Har slagit huvudet i bilen TVÅ gånger idag, skicklig tjej! Första gången var när jag skulle gå och hämta läsken som låg i baksätet på bilen, tänkte inte på att bilen var så låg så när jag sträckte mig in efter den så slog jag huvudet rakt in i kanten uppe. AJ! Sen andra gången var när jag skulle sätta på övningskörnings skylden, då drog jag huvudet rakt in i bakluckan. Asså hur lyckas man?? Inte klokt så klantig man är. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0