SUCK....

Det är nu tredje gången jag skriver det här inlägget. Försökte först två gånger på den andra datorn, den nya, men nej det gick inte alls utan när jag skulle publicera så försvann allt istället, blir man lite irriterad då eller?? Suck.

Men nu gör jag ett nytt försök iaf. Får se om det g¨r på den här apparaten. :)

Red först Castro lite dressyr på banan. Har var faktiskt mycket mjukare idag och lyssnade på allt jag gjorde. Han var lika mjuk i båda sidor och jag kunde jobba han mycket i galopp utan problem alls. Tränade på det vanliga, låg form och att vara avslappnad. Han har dock fixat, på egan hand, ett "stort" sår ovanför ena mungipan som går upp so fort man kortar upp tyglarna, så nu tror väl folk att jag har dragit och slitit i honom så att han är helt sårig i munnen. x) Klantskalle till häst har man. ;)



Sen fick jag hjälp av Sara att rida de andra två små ponnysarna. Hon red Cortino medans jag red Stina. Vi tog en tur på slingan/rakbanan. Nu när Curt har gått ner lite så är han galnare än aldrig förr, han studsar och hoppar rakt upp i luften och den anda gångarten han kan är galopp. Helt tokig var han, och sen att vi red där han brukar gå galoppjobb gjorde väl inte saken bättre precis. Tyckte lite synd om Sara som var tvungen att stå ut med honom. Stina vart också lite galen men hon kunde iaf skritta och hoppade inte rakt upp i luften hela tiden. haha Älskade små ponnysarna. :') <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi but i looooooove your powniiiiie :)

2010-09-14 @ 14:43:35
URL: http://saravilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0