Sista sista...

Hann inte så mycket annat än att mocka och tömköra castro, longera Cortino i stallet idag. Castro gick faktiskt hur fint som helst, som han nästan alltid gör när man tömkör honom, fick ett halvlångt steg iaf. ;) Curt däremot var helt galen, hade först graman så att han var tvungen att böja på nacken lite, jag vet jag är en mycket ond matte. så länge han hade gramanen på så gick han väl ganska fint, sen när jag tog av den däremot så var han inte lika snäll längre. Han började bocka som en galning, sen när han nästan ramlade in i staketet när han bockade så bockade han ännu mer, helt galen var han. x) haha Underbar liten ponny det där. ;)



Åkte sen på den sista teorilektionen på bilskolan. Fick ganska bråttom dit också, eftersom jag inte hittade min moppe nyckel och var tvungen att cykla till stallet och sen till bilskolan. Hade väl kanske 10min på mig att byta om, sminka mig och fixa håret, så ni kan ju förstå att jag inte var speciellt vacker. ;) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0