Nästan ett måste....

Ny hjälm är snudd på ett måste, min BLÅA hjälm är ju då inte speciellt blå längre. När vi var satt och såg på ponnytävlingen som var på silikaten i sommras så pekade hon på Saras hjälm och sa, nejmen titta den där har ju blivit lika grå som din, grejen var ju lite den att det VAR en grå hjälm. x) haha

Vill ha en hjälm med blingbling, hade jag tänk iaf, dock är man väl lite för snål för att köpa en ny hjälm när man har en märkeshjälm redan, men som sagt den är ju då inte så vacker längre. ;)

Något i denna stil kanske?




men man hade ju kunnat döda för denna, den blå i mitten alltså. ;)


Någon som vet ungefär hur mycket den skulle gå på? Sara? ;)

Kommentarer
Postat av: angie

vill ha Antarèshjälmen!! (den undre alltså) men kostar 8000... plus 795 för clipet i mitten.. yeyy men när jag blir rik ska den bli min:D aldrig alltså, haha nej men jag bara skaaa ha en sån en vacker dagXD får spara ett år eller två men ändå;D haha:)<3

2010-09-20 @ 14:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0